Gleccsertúra függőhíddal és csokipohárral

Gleccsertúra beszámolót kaptunk Klárától, aki a Proko Travel utazási iroda szuper idegenvezetőjének vezényletével  fedezte fel az Alpok szépségeit. Svájcban jártak júniusban, de a csodálatos időjárásnak köszönhetően a francia csúcsokig is elláttak.

Az Alpokban több gleccsertúrát is tehetünk. Arnhoffer Klára Svájcban járt gleccser nézőben, ahonnan csodálatos képeket és egy kis beszámolót hozott.

Gleccsertúra Svájcban

Olyan szerencsések voltunk, hogy a svájci Gstaad síterepén szélmentes időben, ragyogó napsütésben jutottunk fel a Glacier 3000 felvonóval a Kilátó csúcsig.

Először kipróbáltuk a 107 méter hosszú függőhidat, amelyet három éve adtak át. Két csúcsot köt össze a Kilátó csúcsot és az öt méterrel magasabb Scex Rouge-t. Ezutóbbi 2971 méter magas.

gleccsertúra

Hogy a függőhíd alja üveg, bevallom csak olvastam, ugyanis nem mertem lenézni, nekem az is sok volt, ahogy imbolygott alattam a híd.

Viszont mindent kárpótolt a látvány, innen az Alpok több csúcsa is látható pl. a Matterhorn, a Mont Blanc, az Eiger, a Mönch és a Jungfrau is.

Majd egy egyórás gleccser túra után eljutottunk az Ördögi hajó sziklához, ahol úgy éreztük megérdemlünk egy kis pihenést és egy jó kávét, melyet nem kis meglepetésünkre csokipohárban szolgáltak fel. Mindenki jól jár legfőképpen a természet, melyet így nem károsítunk egyszer használatos eldobható műanyag pohárral.

Nagyon köszönöm Arnhoffer Klárának a szuper beszámolót!